Друзі! На час карантину працюємо онлайн та за попереднім записом 0671603616 - viber/telegram.
UA EN
Години роботи: Пн-Пт: 10:00 - 18:00 | Сб: з 11:00-15:00 Нд: вихідний
(067) 160-36-16 (097) 921-52-05
З нами тепліше!

Туризм та коронавірус

03 липня 2020г. в 10:09

З 1 липня відновлено чартерні програми в Єгипет і Туреччину. І туристів, звичайно, хвилює питання: що буде з ними і з їх відпочинком, якщо у кого-то на рейсі виявлять коронавірус? Ще гірше - якщо коронавірусів захворіють вони самі (до вильоту або після). Ось що кажуть про це експерти.

 

Коронавірус в літаку

 

Цей варіант вже випробували на собі казахстанські відпочиваючі, в одному салоні з якими повертався додому турків, який підхопив вірус. Через день після прильоту він звернувся за медичною допомогою і тих, хто з ним летів на рейсі, розшукали і терміново відвезли в лікарню здавати аналізи. А до отримання результатів усіх ізолювали в номерах готелю.

 

На той момент процедура ще не була відпрацьована, але основна маса відпочиваючих відбулася легким переляком: здали аналіз, повернулися в готель, посиділи півдня в номері, отримали негативні результати тесту і продовжили відпочинок в звичайному режимі. Кільком туристкам результати затримали, через що вони були незадоволені, скаржилися і навіть демонстративно порушували режим ізоляції. У одній з жінок у результаті виявили коронавірус, після чого поклали в лікарню. Туроператор повідомив, що умови там чудові, а лікують за рахунок страхової компанії - сподіваємося, це втішило даму.

 

Коронавірус перед вильотом

 

Будь-яка людина може захворіти до початку туру. І якщо з незаразними хворобами простіше, то у випадку з коронавірусом, якщо симптоми вже проявилися, летіти не вийде. На деяких напрямках (зараз це Чорногорія) не вийде і без симптомів - туристів зобов'язують за 72 години до прильоту зробити ПЛР-тест. Якщо він буде позитивним, в літак туриста не пустять.

 

Для таких випадків туроператори почали включати в турпакет страховки від невиїзду (розкажемо вам про неї детальніше). І є також варіант не вдаватися до допомоги страхової - деякі туроператори пропонують в таких ситуаціях робити переноси туру.

 

«Якщо наш турист захворює до вильоту, він отримує компенсацію за поїздку від страхової або може перенести тур на інший час з мінімальними втратами», - каже представник туроператора TEZ TOUR Олександр Новиковський.

 

«Медична страховка починає діяти з моменту перетинання туристом кордону. Страховка фінризиків, в тому числі відмови від поїздки, дійсна з моменту оформлення туру, за місяць до вильоту, - пояснює глава правління ЄТС (партнер TEZ TOUR, «Альфа» і TUI) Мирослав Бойчин. - Коли турист захворює до поїздки і не може летіти, в дію вступає страховка від невиїзду, яка передбачає франшизу в 20% від реально понесених туристом втрат. Як це виглядає на практиці: припустимо, тур коштував 1000 євро, і за умовами договору з туроператором при відмові від поїздки за два тижні до початку турист втрачає половину вартості туру. В цьому випадку туроператор повертає клієнту 50%, а решту 500 євро, за вирахуванням з них 20%, повинна покрити страхова. В результаті клієнт отримує від неї 400 євро, а 100 євро забирає франшиза - це відповідальність клієнта.

 

Коронавірус на курорті

 

Нарешті третій, найбільш неприємний варіант - турист прилетів відпочивати і захворів. Що відбувається далі? У Туреччині, де з цим вже зіткнулися, дії наступні: туристу роблять аналіз (безкоштовно) і переконавшись, що він хворий COVID-19, госпіталізують. Фінансує перебування туриста в лікарні турецька держава або страхова. Результати аналізів зазвичай отримують протягом трьох годин.

 

Якщо в Туреччині у туриста діагностують коронавірус і йому буде необхідна госпіталізація, то лікування проходить в держклініці за рахунок турецької держави.

 

«Коли хвороба протікає безсимптомно, то протягом туру клієнт залишається на ізоляції в своєму номері за рахунок готелю. Якщо тур уже закінчився, а турист не видужав і ізоляція триває, готель залишає його в номері за рахунок страхової, при цьому туроператор шукає можливість компенсувати клієнтові переліт або повернути його додому іншим рейсом.

 

Якщо турист лежить в лікарні і йому як і раніше потрібна допомога, а тур уже закінчився, він може розраховувати на ще 15 днів лікування в стаціонарі за рахунок страхової. Після закінчення цього терміну страхова вже не несе відповідальності за туриста. Зверніть увагу, що туроператори оформляють у нас поліси за програмою А, яка передбачає покриття лікування, але не включає покриття зворотного перельоту. І ще є програма В, яка передбачає і покриття повернення додому, якщо він відбувається протягом 15 днів після закінчення туру. Втім, якщо клієнт пролежав у лікарні ці 15 днів, а на 16-й готовий летіти додому, то за програмою В покриття вартості квитка ще можливо. Все обговорюється. Ліміт страхових полісів для Туреччини і Єгипту - 30 тисяч євро », - повідомив Мирослав Бойчин.

Інформація з сайту turprofi.com.ua

Ваш, "Край відпочинку"



Сподобалась пропозиція? Бажаєте забронювати або дізнатися більше?
Телефонуйте нашим менеджерам або залиште свій телефон,
і ми Вам обов'язково перетелефонуємо:

(067) 160-36-16, (097) 921-52-05

Я хочу, щоб мені перетелефонували!